Korralda üritus
Väo Keskuse võimaluste rohke tipprestoran Sõlm muutub vajadusel konverentsisaaliks kuni 130 külalisele. Meil on kaasaegne helitehnika. Korralik lavavalgus. Hiiglaslik LED ekraan. Meisterkokkade meelisköök cateringi pakkumiseks. Ja loomulikult aitab meie sõbralik personal nii nõu kui jõuga konverentside korraldamisel kui ka isikliku elu suursündmuste tähistamisel.
Sobiv nii seminariks kui sünnipäevapeoks
Olgu need seminarid ja strateegiapäevad organisatsioonidele või sünnipäevad ning muud eraelu suursündmused eraklientidele - meie 130 kohaline saal koos cateringi, konverentsi ja meelelahutusvõimalustega on koht, kuhu kindlasti tulla.
Suur LED-ekraan ja kaasaegne esitlustehnika
Restoran Sõlm muutub soovi korral võimalusterohkeks seminariruumiks, koos suurepäraste heli ja valgustingimustega. Üks olulisemaid argumente oma seminar meie juurde tuua on meie hiiglaslik ja hästi nähtav LED-ekraan.
Tasuta parkimine igale külalisele
Meie kaasaegne konverentsikeskus pakub ideaalset kohta sündmuste korraldamiseks, olles varustatud suure parklaga, mis mahutab mugavalt kõik külalised. Astu sisse meie konverentsikeskusesse ja avasta võimalused meeldejäävateks sündmusteks.
Värske võimalus ürituste korraldajatele
Väo Keskuse restorani ja seminarivõimalused on ideaalsed, kui otsid kohta, kus Sinu külalised, kolleegid ja kliendid poleks juba kümnetel kordadel käinud. Kirjuta meile oma ideest, et saaksime Sulle oma pakkumise teha.
Lisateenused
Fotograaf
Videograaf
Toitlustus
Programmijuht
Võta meiega ühendust!
Korduma kippuvad küsimused
Üritused
Kuidas toimub üritusteks ruumide broneerimine?
Broneeringu tegemiseks saadab klient ürituse info koos soovitud kuupäevadega Väo keskuse kodulehel kuvatud meiliaadressile või esitab läbi keskuse kodulehe https://vaokeskus.ee/event päringu.
Kuidas toimub üritusteks ruumide broneerimine?
Broneeringu tegemiseks saadab klient ürituse info koos soovitud kuupäevadega Väo keskuse kodulehel kuvatud meiliaadressile või esitab läbi keskuse kodulehe https://vaokeskus.ee/event päringu.
Kas ma saan kohaga enne tutvuda?
Restorani ja pakutavate teenustega on võimalik eelnevalt tutvuda, leppides selleks kokku sobiva kohtumise aja läbi e-maili info@solm.ee
Millised on ürituste broneerimistingimused?
Broneering jõustub ja muutub pooltevaheliseks lepinguks hetkest, mil klient on kinnitanud Väo keskuse poolt tehtud pakkumise ning tasunud ettemaksuarve. 3 (kolm) tööpäeva enne ürituse toimumist peab olema tasutud 100% ürituse maksumusest, juhul kui ei ole eelnevalt teisiti kokku lepitud. Ettemaksu või muu arve tasumisel kinnitab klient, et ta on eelnevalt tutvunud teenuse kasutamise tingimustega.
Kuidas ma saan broneeringut tühistada või muuta?
Broneeringu tühistamise kuupäevaks loetakse kuupäeva, mil Väo keskus on kätte saanud kliendi poolse teate broneeringu tühistamise kohta.
Millised tingimused rakenduvad ürituse tühistamise puhul?
Kui broneering tühistatakse 30 või rohkem päeva enne teenuse kasutamist, siis tagastatakse eelnevalt tasutud ettemaks 100% ulatuses. Kui broneering tühistatakse 29-15 päeva enne teenuse kasutamist, siis tagastatakse 50% eelnevalt tasutud ettemaksust. Kui broneering tühistatakse vähem kui 14 päeva enne teenuse kasutamist, ei kuulu eelnevalt tasututud ettemaks tagastamisele. Ettemaksu või tasutud summat ei tagastata, kui sõltumata ettevõttest muutub Eesti Vabariigi Valitsuse poolt kehtiv kord või piirangud. Ettemaksu on võimalus kasutada ühe aasta jooksul.
Kas toitlustamine on alati arvestatud ürituse korraldamise sisse?
Toitlustamine ja majutus Väo keskuses toimub vaid ettetellimise korral ning lisatasu eest.
Millised reeglid kehtivad ürituste korraldamisel?
Klient peab hoolitsema selle eest, et kõik tema poolt üritusele kutsutud või üritusele lubatud isikud täidavad kodukorra nõudeid. Väo keskuse ees vastutab kõigi isikute käitumise ja selle tagajärgede eest broneeringu teostaja. Ürituse kontrolli alt väljumisel, vandalismi, korrale mitte allumise või muu sellise tegevuse ilmnemisel on Väo keskusel õigus üritus koheselt lõpetada ilma tagasimakseid teostamata. Kahjustuste tekkimisel ehitistele, rajatistele, haljastusele või muule kliendi käsutusse antud sisustusele peab korvama kahjud broneeringu tegija vastavalt Väo keskuse poolt esitatud arvele.
Mis saab kui mul on mingi probleem või mure?
Klient on kohustatud teavitama ürituse korraldamist puudutavatest puudustest ning probleemidest koheselt nende ilmnemisel Väo Keskuse personali. Selleks tuleb pöörduda 1. korrusel paikneva tankla teenindusjaama töötaja poole või helistada infonumbril +372 53 235 041. Tankla teenindaja salvestab saabunud info ja edastab selle haldurile.